Уважаеми клиенти,
Въпреки създалата се извънредна обстановка поради втората вълна на COVID-19 е важно за нас да знаете, че Криейтив Център остава на линия за Вас с непроменено работно време от понеделник до събота. Повече информация за адреси и работно време на офисите ни можете да намерите тук.
За Ваше удобство, по време на създалата се ситуация, ако устройството Ви има нужда от ремонт, Криейтив Център предлага услуга, която да покрие транспортните разходи до сервиза и обратно към Вас. Услугата Важи само за индивидуални частни лица с устройства от тип iPhone, iPad, Watch, Beats или мобилни Mac (лаптопи). За целта е необходимо да направите заявка като ни изпратите email на service@creativecenter.bg*
*В случай, когато е извършена диагностика на извънгаранционно устройство и не се продължи с хардуерен ремонт, разходите за транспорт следва да бъдат покрити от клиента.
Ремонт и замяна на устройство
Запази час за сервиз
Проверка на сервизна поръчка
Приемане на устройства за сервиз
Начини на плащане
Замяна на дисплей - Watch.
При повреден дисплей модул на Watch производителят Apple предвижда цялостна замяна на устройството.
Цени за цялостна замяна на Watch тук
Замяна на дисплей - iPad.
При повреден дисплей модул на iPad производителят Apple предвижда цялостна замяна на устройството.
Цени за цялостна замяна на iPad тук
Заден панел на iPhone / Задна система.
Панелът / системата включва всички модули освен дисплей и задни камери. За да може да се замени задна система е важно оригиналните дисплей и задни камери да са здрави.
Цена | Цена (Експресно) | |
|
{{ row.price }} лв. - | {{ row.price_express }} лв. - |
Услуги | Цена с ДДС |
Диагностика Mac ( *ако ремонтът на компютъра продължи ) |
79 лв. *48лв. |
Експресна диагностика Mac гаранционни/извън-гаранционни Услугата гарантира, незабавно започване на диагностика по вашия продукт, но не е гаранция за продължителността за приключване на ремонта. Услугата може да не е възможна в натоварени периоди. |
60/139 лв. |
Диагностика iOS iPad | iPod | iPhone | Аксесоари |
24 лв. |
Почистване на слушалки |
24 лв. |
Експресна диагностика iOS гаранционни/извън-гаранционни Услугата гарантира, незабавно започване на диагностика по вашия продукт, но не е гаранция за продължителността за приключване на ремонта. Услугата може да не е възможна в натоварени периоди. |
48/72 лв. |
Хардуерен ремонт I Долен корпус unibody | Памети преносими компютри |
24 лв. |
Хардуерен ремонт II Оптично устройство | Вентилатори |Смяна на iPhone части | Хард диск преносими компютри |
48 лв. |
Хардуерен ремонт III Mac Дисплей | Airport карта | Аудио карта |
60 лв. |
Хардуерен ремонт IV Mac дънна платка | Mac почистване (външно, вътрешно със смяна на термална паста) | iMac ъпгрейд или смяна на хард диск/SSD |
90 лв. |
Експресен хардуерен ремонт I Mac – смяна на модул | не включва стойността на модула и/или допълнително извършени услуги |
60 лв. |
Експресен хардуерен ремонт II iPhone - смяна на дисплей модул | не включва стойността на модула и/или допълнително извършени услуги |
99 лв. |
Експресен хардуерен ремонт III iPhone - смяна на модул различен от дисплей | не включва стойността на модула и/или допълнително извършени услуги |
40 лв. |
Софтуерна услуга I Софтуерна профилактика iOS | преинсталация iOS |
24 лв. |
Софтуерна услуга II
Стандартен бекъп на iOS с обем на данните до 100 GB (съхраняване и възстановяване на потребителски данни) | Бърза профилактика Mac OS | Инсталация Маc ОS | Инсталация на потребителски софтуер предоставен от клиента |
48 лв. |
Софтуерна услуга III Стандартен бекъп на iOS с обем на данните над 100 GB (съхраняване и възстановяване на потребителски данни) | iOS Съхраняване и копиране на Photos от/към външни носители или iCloud |
120 лв. |
Софтуерна услуга IV Стандартен бекъп на Mac с обем на данните до 100 GB (съхраняване и възстановяване на потребителски данни) | Възстановяване на потребителска информация от повредени носители с обем на данните до 100 GB (при положение, че информацията е достъпна в носителя) | Инсталация на Windows с предоставен носител от клиента | Задълбочена профилактика на операционна система Mac OS |
140 лв. |
Софтуерна услуга V Стандартен бекъп на Mac с обем на данните над 100 GB (съхраняване и възстановяване на потребителски данни) | Възстановяване на потребителска информация от повредени носители с обем на данните над 100 GB (при положение, че информацията е достъпна в носителя) |
160 лв. |
Photos - Копиране и съхранение на фотоси и видео Photos for iOS или Mac (или iCloud) в размер над 200Gb до 500Gb - съхраняване в библиотека или копиране на отделни файлове върху външен диск или друг носител, предоставен от клиента |
260 лв. |
Консултация |
60 лв. на час |
Обучение за операционна система Mac OS X |
360 лв. |
Посещение Не включва допълнително извършени услуги |
96 лв. |
• Диагностицирането и отстраняването на хардуерни дефекти при гаранционни продукти с установена неправилна употреба не се поема от гаранцията и се заплаща от клиента.
• Диагностицирането и отстраняването на софтуерни дефекти не се покрива от гаранцията и клиентът заплаща за тези услуги.
• Диагностиката на iPod/iPhone/iPad включва форматиране на устройството.
• Архивирането на данните се заплаща от клиента, независимо от гаранционния статус на продукта.
• Заменените част или продукт на Apple получават оставащата част от гаранционния период на първоначалния продукт на Apple или деветдесет (90) дни от датата на замяната или ремонта в зависимост от това кой от двата периода e по-дълъг.
• Криейтив Център ООД не носи отговорност за продукти, непотърсени до три (3) месеца и за приложения, инсталирани на клиентските продукти.
Условия за извършване на iOS ремонти
Замяна на дисплей до 2 часа (Fast track) или до 2 дни е приложима за моделите iPhone 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X. Необходимо е устройството да бъде предоставено в сервизен център София и не по-късно от 16:00 часа в работен ден.
• Експресна (Fast track) услуга по замяна на модули различни от дисплей може да не е възможна в натоварени периоди, необходимо е да се съгласува със сервиза.
• Заменените част или продукт на Apple получават оставащата част от гаранционния период на първоначалния продукт на Apple или деветдесет (90) дни от датата на замяната или ремонта в зависимост от това кой от двата периода e по-дълъг.
• Заменените части или продукти стават собственост на производителя.
• При замяна на цялото устройство се заменя само устройството. Аксесоарите остават оригиналните.
• Преди постъпване на устройство за сервиз клиентът трябва да изключи функцията Find My devive.
• Възможността да се подмени отделен компонент е в зависимост от физическото състояние на устройството и съществуването на друг хардуерен проблем. Финалното предложение за ремонт се определя след извършване на оглед и диагностика в сервизния център.

Приемане на Вашето устройство за сервиз
Уважаеми клиенти,
За да ускорим и улесним приемането на Вашите устройства за сервиз Ви молим да проверите дали сте извършили следните стъпки преди да дойдете при нас. Ако устройството не е Ваше, а го носите от името на друг човек Ви молим да се запознаете с подробности за проблема, дали има ценна информация и дали функцията Find My Device е спряна.
В повечето ситуации диагностиката и ремонта на устройството включва неговото форматиране. За да не загубите ценна за Вас информация, уверете се, че използвате iCloud синхронизация и че имате направен архив на вашия компютър. Криейтив Център ООД може да Ви предложи архивиране и възстановяване на данните срещу допълнителна такса.
Архивирането на данните от устройството може да стане по два начина:
Архивиране през iCloud
Архивирането става през wifi, когато устройството е свързано към захранване и е автоматично, без необходимост от връзка към компютър. Позволява по всяко време и от всяко място без наличие на компютър да възстановите информацията на Вашето iOS устройство при наличие на wifi. Безплатното пространство на iCloud е 5GB, което не винаги е достатъчно за пълен архив.
1. На вашето iOS устройство отидете на Settings -> Вашето (или което се ползва с iCloud) -> iCloud -> iCloud Backup.
2. Преместете плъзгача срещу iCloud Backup, за да активирате функцията.
3. Изберете Backup Now, за да стартирате ръчно архивирането.
След като активирате функцията, архивирането ще става автоматично, когато има wifi.
На този екран можете да видите кога е бил направен последния бекъп.

Архивиране през iTunes
Осъществява се при връзка с компютър през програмата iTunes.
1. Уверете се, че компютърът ви е с последната версия на iTunes. Можете да изтеглите безплатно iTunes от http://www.apple.com/itunes/download/
2. Свържете вашето iOS устройство с компютъра. Ще бъде необходимо през IOS устройството да се потвърди връзката с компютъра чрез Trust.
3. От iTunes изберете File -> Devices -> Backup.

Услугата Find My Device възпрепятства провеждането на тестове и ремонта/замяната на iPhone/iPad/iPod Touch устройства. За това е необходимо тя да бъде спряна преди устройството да постъпи в сервиз. Устройства, на които тази функция не е изключена, не могат да бъдат обслужени от сервизния отдел на Криейтив Център ООД.
Услугата Find My evice е част от мерките за сигурност в iOS. Устройствата с операционна система iOS активират тази услуга автоматично, когато в настройките на устройството, секция iCloud, е въведено валидно Apple ID. Услугата заключва устройството към въведеното Apple ID и след рестор то не може да бъде активирано и използвано, ако не се въведе отново същото Apple ID и парола.
Спирането на услугата Find My Device може да стане по два начина:
От страницата на iCloud
1. Устройството трябва да има връзка към интернет през 3G или WiFi.
2. Влизате в меню Settings.
3. Избирате името си (или което се ползва с iCloud).
4. Отваряте подменю iCloud.
5. Избирате услуга Find My Device.
6. Премествате плъзгача срещу услугата така, че тя да стане неактивна.
7. Oперационната система изисква въвеждане на парола за съответното Apple ID.
8. След въвеждане на валидна парола, услугатa спира.
От самото устройство
1. Устройството трябва да е изключено или да няма достъп до Wi-Fi/3G мрежа.
2. Oт компютър (без значение нa oперационна система) отваряте страницата www.icloud.com.
3. Въвеждате съответното Apple ID и парола.
4. Избирате услугата Find My Device.
5. Oт меню All Devices посочвате съответното устройство, като след името му ще се появи символ за премахване.
6. Избирaте символа и от появилия се прозорец избирате Remove.
• Ако не помните паролата, можете да заявите нова. За целта трябва да отидетe на http://appleid.apple.com, откъдето да изберете опцията “Forgot Apple ID or password?”. След това ще получите на оставения от вас електронен адрес за контакт препратка (линк) за промяна на паролата.
• Ако не помните нито паролата, нито своето Apple ID, трябва да се свържете с Apple, от където да премахнат заключването с Find My Device.
При диагностиката на вашето iOS устройство може да се наложи да прегледаме логовете или да опитаме да възпроизведем описания проблем през настоящото състояние на операционната система. За тази цел трябва да ни предоставите вашия Passcode /пас-код/ или да го премахнете преди да оставите устройството за сервиз
1. Отключете вашето устройство
2. Отидете на Settings -> Touch ID and Passcode (за устройства без Touch ID само Passcode) и въвевдете Вашия пас-код.
3. Изберете Turn Passcode Off.
4. Въведете Вашия пас-код.

Моля премахнете всички защитни фолиа и лепенки, поставени по корпусите и бутоните на устройствата, тъй като те пречат на огледа и на ремонта на устройството, освен това невинаги могат да бъдат свалени и поставени отново.
При изпращане на устройство с куриер пратката задължително трябва да е придружена от информация с Вашите три имена, телефонен номер и имейл адрес за връзка с Вас, кратко описание на проблема и необходимите документи за гаранционен ремонт (оригинални платежен документ и гаранционна карта). Наш служител ще приеме устройството Ви и ще Ви предостави копие от сервизния протокол изпратен на предоставения от Вас имейл адрес.
За да оторизирате стартиране на работа по устройството ви е необходимо да се запознаете с получените документи по e-mail и ако сте съгласни да ги върнете подписани.
Ако устройството не е Ваше, а го носите от името на друг човек, моля запознайте се с подробности за проблема, дали има ценна информация и дали функцията Find My Device е спряна.
Начини на плащане
Уважаеми клиенти, Вие можете да платите сервизното обслужване на вашето устройство по слeдните начини. Моля, имайте предвид, че при плащане в клоновата мрежа наEasyPay, дължите комисионна в размер на около 1% от дължимата сума. Конкретната стойност на комисионната ще ви бъде посочена в офиса на EasyPay.
• В брой - на място в офиса ни
• С кредитна/дебитна карта – на ПОС терминал в офиса ни
• По банков път - По сметката на Криейтив Цeнтър ООД
банка: Банка ДСК
BIC: STSABGSF
В български лева: IBAN: BG56STSA93000023877572
В евро: IBAN: BG39STSA93000023878266
• В офис на EasyPay
по сметката на Криейтив Цeнтър ООД - КИН 087 534 32 97 основание на плащане: номер на сервизен протокол и лице/фирма, на който е издаден, + сумата за плащане, посочена от сервизния специалист
A: София, България
ул. Цар Калоян 7
Т: +359 885 81 45 90 Е: service@creativecenter.bg Търговски отдел:
Т: +359 882 66 00 05 Е: sales@creativecenter.bg
Работно време
Понеделник – Петък / 10:30 – 19:00ч.
Събота / 11:00 – 18:00ч.
A: София, България
бул. Черни Връх 65А
Работно време
Понеделник – Петък / 09:00 – 18:00ч.
А: Варна, България
ул. Иван Вазов 5
Работно време
Понеделник – Петък / 09:00 – 18:00ч.