List icon.

Ремонт и замяна на устройство

Device icon.

Запази час за сервиз

Repair icon.

Проверка на сервизна поръчка

Privacy Policy icon.

Приемане на iOS устройства за сервиз

Repair icon.

Начини на плащане

Цена Цена (Експресно)
{{ product.name }}
{{ row.price }} лв. - {{ row.price_express }} лв. -
Услуги Цена с ДДС

Диагностика Mac ( *ако ремонтът на компютъра продължи )

79 лв. *48лв.

Експресна диагностика Mac гаранционни/извън-гаранционни

Услугата гарантира, незабавно започване на диагностика по вашия продукт, но не е гаранция за продължителността за приключване на ремонта. Услугата може да не е възможна в натоварени периоди.

60/139 лв.

Диагностика iOS

iPad | iPod | iPhone | Аксесоари

24 лв.

Експресна диагностика iOS гаранционни/извън-гаранционни

Услугата гарантира, незабавно започване на диагностика по вашия продукт, но не е гаранция за продължителността за приключване на ремонта. Услугата може да не е възможна в натоварени периоди.

48/72 лв.

Хардуерен ремонт I

Долен корпус unibody | Памети преносими компютри

24 лв.

Хардуерен ремонт II

Оптично устройство | Вентилатори |Смяна на iPhone части | Хард диск преносими компютри

48 лв.

Хардуерен ремонт III

Mac Дисплей | Airport карта | Аудио карта

60 лв.

Хардуерен ремонт IV

Mac дънна платка | Mac почистване (външно, вътрешно със смяна на термална паста) | iMac ъпгрейд или смяна на хард диск/SSD

90 лв.

Експресен хардуерен ремонт I

Mac – смяна на модул | не включва стойността на модула и/или допълнително извършени услуги

60 лв.

Експресен хардуерен ремонт II

iPhone - смяна на дисплей модул | не включва стойността на модула и/или допълнително извършени услуги

99 лв.

Експресен хардуерен ремонт III

iPhone - смяна на модул различен от дисплей | не включва стойността на модула и/или допълнително извършени услуги

40 лв.

Софтуерна услуга I

Софтуерна профилактика iOS | преинсталация iOS

24 лв.

Софтуерна услуга II

iOS съхраняване и възстановяване на потребителски данни | Бърза профилактика Mac OS | Инсталация Маc ОS | Инсталация на потребителски софтуер предоставен от клиента

48 лв.

Софтуерна услуга III

Инсталация Windows | Задълбочена профилактика на операционна система Mac OS

90 лв.

Софтуерна услуга IV

Mac съхраняване и възстановяване на потребителски данни | Възстановяване на потребителска информация от повредени носители (при положение, че информацията е достъпна в нолителя)

140 лв.

Консултация

60 лв. на час

Обучение за операционна система Mac OS X

360 лв.

Посещение

Не включва допълнително извършени услуги

96 лв.

• Диагностицирането и отстраняването на хардуерни дефекти при гаранционни продукти с установена неправилна употреба не се поема от гаранцията и се заплаща от клиента.
• Диагностицирането и отстраняването на софтуерни дефекти не се покрива от гаранцията и клиентът заплаща за тези услуги.
• Диагностиката на iPod/iPhone/iPad включва форматиране на устройството.
• Архивирането на данните се заплаща от клиента, независимо от гаранционния статус на продукта.
• Заменените част или продукт на Apple получават оставащата част от гаранционния период на първоначалния продукт на Apple или деветдесет (90) дни от датата на замяната или ремонта в зависимост от това кой от двата периода e по-дълъг.
• Криейтив Център ООД не носи отговорност за продукти, непотърсени до три (3) месеца и за приложения, инсталирани на клиентските продукти.

Условия за извършване на iOS ремонти
Замяна на дисплей до 2 часа (Fast track) или до 2 дни е приложима за моделите iPhone 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X. Необходимо е устройството да бъде предоставено в сервизен център София и не по-късно от 16:00 часа в работен ден.
• Експресна (Fast track) услуга по замяна на модули различни от дисплей може да не е възможна в натоварени периоди, необходимо е да се съгласува със сервиза.
• Заменените част или продукт на Apple получават оставащата част от гаранционния период на първоначалния продукт на Apple или деветдесет (90) дни от датата на замяната или ремонта в зависимост от това кой от двата периода e по-дълъг.
• Заменените части или продукти стават собственост на производителя.
• При замяна на цялото устройство се заменя само устройството. Аксесоарите остават оригиналните.
• Преди постъпване на устройство за сервиз клиентът трябва да изключи функцията Find My iPhone.
• Възможността да се подмени отделен компонент е в зависимост от физическото състояние на устройството и съществуването на друг хардуерен проблем. Финалното предложение за ремонт се определя след извършване на оглед и диагностика в сервизния център.

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА СЕРВИЗНА ПОДДРЪЖКА НА APPLE ПРОДУКТИ

Нашите магазини и сервизи

A: София, България
бул. Черни Връх 65А

Т: 0700 20 915 Е: service@creativecenter.bg

Понеделник – Петък,

Работно време
9:00 – 18:00ч.

А: Варна, България
ул. Иван Вазов 5

Т: 0700 20 915 +359 882 53 55 55 E: service@creativecenter.bg

Понеделник – Петък,

Работно време
9:00 – 18:00ч.

Този уебсайт използва бисквитки
Използваме бисквитки, за да Ви осигурим максимално добро изживяване в сайта. Ако продължите да използвате сайта, приемаме, че сте съгласни с бисквитките.
x
{{ message }}