Често задавани въпроси
Как мога да поръчам?
Моля, запознайте се с условията на поръчка, преди да преминете към пазаруване от онлайн магазина на www.creativecenter.bg. • За да поръчате в електронния магазин на creativecenter.bg, е необходимо да се регистрирате. Може да направите поръчка и без регистрация /като Гост/. В този случай, обаче няма да имате възможност да преглеждате Вашите предишни поръчки. • За да се регистрирате, е нужно да предоставите коректно своите данни - име и фамилия, имейл адрес, желана парола за достъп до потребителски акаунт, държава и област, населено място, пощенски код, адрес, телефон. Ако желаете да Ви бъде издадена проформа фактура, е необходимо да попълните коректно и фирмените си данни. • Данните, които предоставяте при регистрацията, са конфиденциални и няма да бъдат използвани или предоставяни на трети лица с комерсиална цел. • Ако имате някакви специални инструкнии за доставката на избрания от Вас продукт, моля опишете ги в предназначеното за това поле • За да бъде финализирана Вашата поръчка, е необходимо да се съгласите с общите условия за ползване на сайта, с които предварително сте се запознали. • Екипът на creativecenter.bg си запазва правото да променя цени и описание на продуктите по всяко време без предизвестие. • Посочените цени са за 1 брой, с включен ДДС, освен ако друго не е изрично указано.
Има ли минимална стойност на поръчката?
Не, няма минимална стойност.
Какво е работното време на магазина?
Заявки може да правите по всяко време на денонощието. Поръчките се обработват в работни дни между 9:30 и 17:30 часа.
Какъв е срока на доставка?
Доставката на поръчания продукт до посочен от Вас адрес в България, ще бъде извършена в срок до 2 работни дни от потвърждаване на поръчката за налични продукти и в срок от 5 до 10 работни дни за неналични продукти след уточняване с клиента. Посочените срокове са валидни в случай на плащане чрез наложен платеж (в брой на куриера при извършване на доставката) и след получаване на плащането по банков път или с дебитна/кредитна карта. Доставката се извършва чрез куриерска фирма СПИДИ.
Възможна ли е доставка в чужбина?
Не, не е възможна.
Как са опаковани продуктите?
Продуктите, които купувате от нашия магазин, са в оригинална от производителя опаковка. Те пътуват в транспортната опаковка на куриера и са застраховани на обявената им стойност.
Мога ли да върна продукта?
Според Закона за защита на потребителите стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в интернет, може да бъде върната в рамките на 7 дни след покупката, без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото като в момента на предаването й от магазина на клиента (включително ненарушената опаковка). Изключение правят стоките, пренасяни на електронни носители /софтуер, напр./- те не подлежат на такова връщане. Отделно и независимо от това, на рекламация подлежат стоки, които не отговарят на изискванията за качество, посочени в сайта и / или в съпътстващите ги сертификати, упътвания за ползване и други, доколкото такива има издадени за съответната стока или стоки.