ДЕАКТИВИРАНЕ НА УСЛУГАТА Find My iPhone

Уважаеми клиенти,

Услугата Find My iPhone възпрепятства провеждането на тестове и ремонта/замяната на iPhone/iPad/iPod Touch устройства. За това е необходимо тя да бъде спряна преди устройството да постъпи в сервиз. Устройства, на които тази функция не е изключена, не могат да бъдат обслужени от сервизния отдел на Криейтив Център ООД.

Услугата Find My iPhone е част от мерките за сигурност в iOS 7 и  iOS 8. Устройствата с тези версии на iOS активират тази услуга автоматично, когато в настройките на устройството, секция iCloud, е въведено валидно Apple ID. Услугата заключва устройството към въведеното Apple ID и след рестор то не може да бъде активирано и използвано, ако не се въведе отново същото Apple ID и парола.

Спирането на услугата Find My iPhone/iPad може да стане по два начина:

 

  • Дали услугата е спряна успешно можете да проверите ТУК.
  • Ако не помните паролата, можете да заявите нова. За целта трябва да отидетe на http://appleid.apple.com, откъдето да изберете опцията Reset password. След това ще получите линк за промяна на паролата на оставения от вас електронен адрес за контакт
  • Ако не помните нито паролата, нито своето Apple ID, трябва да се свържете с Apple, от където да премахнат заключването с Find My iPhone.