Приемане на Вашето iOS устройство за сервиз – iPhone/iPad/iPod Touch

 

Уважаеми клиенти,

За да ускорим и улесним приемането на Вашите iOS устройства за сервиз, моля проверете дали сте извършили следните стъпки преди да се обърнете към нас:

1. Спрете услугата Find My iPhone

Когато тази услуга е активирана ние не можем да обслужим Вашето устройство. Инструкция за начините, по които можете да спрете тази услуга, можете да намерите ТУК и ТУК.

——

2. Направете архив на данните от устройството

В повечето ситуации диагностиката и ремонта на устройството включва неговото форматиране. За да не загубите ценна за Вас информация, уверете се, че използвате iCloud синхронизация и че имате направен архив на вашия компютър. Криейтив Център ООД може да Ви предложи архивиране и възстановяване на данните срещу допълнителна такса.

Инструкции как да направите архив на данните си можете да намерите ТУК и ТУК.

——

3. Премахнете кода за отключване на телефона

Инструкция как да го направите може да намерите ТУК.

——

4. Премахнете защитни фолиа и лепенки, поставени по корпусите и бутоните на устройствата, тъй като те пречат на огледа и на ремонта на устройството, освен това невинаги могат да бъдат свалени и поставени отново

——

5. Изисквания при изпращане с куриер към сервиза

При изпращане на устройство с куриер пратката задължително трябва да е придружена от информация с Вашите три имена, телефонен номер и имейл адрес за връзка с Вас, кратко описание на проблема и необходимите документи за гаранционен ремонт (оригинални платежен документ и гаранционна карта). Наш служител ще приеме устройството Ви и ще Ви предостави копие от сервизния протокол изпратен на предоставения от Вас имейл адрес.


Ако устройството не е Ваше, а го носите от името на друг човек, моля запознайте се с подробности за проблема, дали има ценна информация и дали функцията Find My iPhone е спряна.

 

Благодарим Ви!