Приемане на Вашето iOS устройство за сервиз – iPhone/iPad/iPod Touch

 

Уважаеми клиенти,

За да ускорим и улесним приемането на Вашите iOS устройства за сервиз, моля проверете дали сте извършили следните стъпки преди да дойдете при нас:

1. Спрете услугата Find My iPhone

Когато тази услуга е активирана ние не можем да обслужим вашето устройство. Инструкция за начините, по които можете да спрете тази услуга можете да намерите ТУК.

——

2. Направете архив на данните от устройството

В повечето ситуации диагностиката и ремонта на устройството включва неговото форматиране. За да не загубите ценна за вас информация, уверете се, че използвате iCloud синхронизация и че имате направен архив на вашия компютър. Криейтив Център ООД може да ви предложи архивиране и възстановяване на данните срещу допълнителна такса.

Инструкции как да направите архив на данните си можете да намерите ТУК.

——

3. Премахнете кода за отключване на телефона.

Инструкция как да го направите може да намерите ТУК.

——

4. Премахнете защитни фолиа и лепенки, поставени по корпусите и бутоните на устройствата, тъй като те пречат на огледа и на ремонта на устройството, освен това невинаги могат да бъдат свалени и поставени отново.

——

Ако устройството не е Ваше, а го носите от името на друг човек, моля запознайте се с подробности за проблема, дали има ценна информация и дали функцията Find My iPhone е спряна.

 

Благодарим ви.